۱۳۹۲ آبان ۱۶, پنجشنبه

تغییرات را بچسب؛ بقیه اش را بشاش تویَش

کوتاه مینویسم چون برای وقتتان ارزش قائلمندم!
1.یکسری تغییرات ایجاد شده در وبلاگ. مطمئنا شما که از خواننده های ثابت این وبلاگ هستید، متوجه شده اید. از تغییر اسم نویسنده وبلاگ به اسم واقعیَم تا اضافه شدن بلاگ رول. ضمن اینکه در قسمت نمایه من میتوانید آدرس توئیترِ من را هم ببینید. اگر دوست داشتید فالو کنید. توئیتر هم چیز خوبیست.
(نخیر. اعتماد به نفسم زیاد نیست. خودم را مسخره میکنم.)
2.حس خوبی نسبت به این وبلاگِ مسخره بازی دارم. دارد به چیزی که در ذهنم بود -منهای محتوای سینمایی که قرار بود داشته باشد- نزدیک میشود. با خودم قرار گذاشته ام سینمایی تر بشود. منتظر باشید. (مجددا نخیر. اعتماد به نفسم زیاد نیست. خودم را مسخره میکنم.)
3.رفتم عدسی عینکم را عوض کنم، یارو برگشت گفت از کجای این می دیدی دقیقا؟ میدانستم منظورش چیست. منظورش این بود که از عدسی چیزی نمانده بود. از خش و لکه ها که بگذریم، موج برداشته بود. نمیدانم آیا این اتفاق در عرض 2 سال طبیعیست؟ یا باید شاشید در عدسی قبلیِ عینکم و آن مغازه ای که آن را ازش خریدم؟
4.لیدی گاگا ریده با آلبوم جدیدش. باید شاشید روی این آلبوم. یکی نیست بگوید تو که اینقد خوب بلدی آهنگ خوب مثل آپلاوز بخوانی، چرا اینقد ادای الکتریک در می آوری و می رینی به آلبومت؟ بیایم بشاشم در استدیویَت؟
5.افتر ارث فیلم خیلی بهتری نسبت به آبلیویون و آبلیویون خیلی بهتر نسبت به ورلد وار زی بود. بشاشید در فیلم آقای فورستر!
6.هنوز گلویم از آنفلوآنزا درد میکند. یکی بیاید بشاشد تویش!